Isnin, November 22, 2004

Back On Track...

kepada kengkawan semua, aku dh kumbali ke medan perjuangan selepas berchotie ke Pulau Impian nun jauh di utara...sekarang, dah menyambung keja yang mcm dulu2 tu.. rasa mcm maleh ja nak mai keja tadi nie.. ingat2 lupa plak jalan nak mai tadi..wah bahaya nie..

so, raya di kampung memang seronok, mcm kampung sronok. dapat jumapa kengkawan yg lama tak jumpa..begitu la kira2nya.. jumpa la dgn sedara mara yang jarang jumpa.

duit raya sudah post sama anak2 sedara yang terdekat. best, abang aku dpt baby baru..baru 3 bulan, syoknya dpt dukung2 baby baru..baby pompuan..haha.

ok

4 ulasan:

Shima berkata...

uihh...jalan nk p keja pun x ingat? ni dh kes berat ni..tu bru sminngu cuti. kalau sebln...

the legend berkata...

hehe,

aku memang camtu, dh tua la katakan..tapi, akhernya aku maseh jumpa jalan menuju ke tmpat kerja aku nie la..alhamdulillah..amin...

kak shimar, selamat bekerja kumbali kuang kuang kuang

Mr_Rizal berkata...

hehehee...
kerjalah korang...

mariana berkata...

Hmmm, boringkan keje lepas lama bercuti. warghhhhh tension...