Rabu, November 10, 2004

Dendang Perantau...

kepada kengkawan yg nak balik tu..selamat balik la ye..jgn lupa pasang lagu raya dlm keta ka, motor ka, van ka, keta kuda ka, kete lembu ka, dan juga gerek...gerek bukan org kedah tau tak?

had tu la besikal...hehe, org utara mesti tau punya... sempena bulan raya nie, aku harap hangpa semua berhati0hati di jalan hari raya dan juga jalan highway..bukan apa, kita tgk, musim mcm nie la yg ramai sgt benda2 yg kita tak hingin selalu jadi..Nauzubillahiminzaliq...

untuk kawan2 umah aku kat presint 7, s alam: BHF 7462 aka wan8999@yahoo.com; AED 927 a.k.a razso927@yahoo.co.uk, BEN 8316 a.k.a azmar1113@yahoo.com, TP 8360 a.k.a gaia792000@yahoo.com dan KAK 4839 a.k.a macho@yahoo.com ....selamat balik kampung masing2. jgn lupa bwk balek kekudap na...BHE 5944 a.k.a saiful79@hotmail.com selamat balik sg petani.

untuk yang berhormat: CAL 201 a.k.a azmanabdhamid@yahoo.com serta BHE 503 a.k.a fuziah@yahoo.com semoga kalian berjaya dalam sukan SEA kat mana ya?sukan kenduri kawen la..

yang lain: SEMUA KAWAN2 AKU PM21, PM 20, PM 22, PM 23...KALU PM 21 TU AKU KENAI SEMUA, TAPI PM LAIN TU YG MANA AKU KENAI..., SELAMAT MAAP ZAHER BATEN...

bebudak masa DBS Insurance (Jan 1996-1999), itm s alam -- Idup insurance...semua sekali geng kita tak ramai..ada la tak sampai 40 pon. akhirul qalam...insurance utk semua.

untuk kengkawan kat King Edward VII School, Taiping (1990-1994) -- wei hangpa tggu aku na kat sana... magni nominis umbra.

kepada kawan dlm New Kids in the Blog: kak amisha (kak? haha), mariatan, hedayah a.k.a ummi194, pony a.k.a si comel; mr. rizal, ila sabri (hah???), normala a.k.a awek honda, dan teristimewa untuk kak cat a.k.a carteana.... jgnn lupa nyanyi lagu dendang perantau na...

ingat la org di kampung, sesungguhnya org tua di halaman kampung sedang menunggu kita dgn penuh sabaq dan tekun mengerjakan ibadah posa. so, hati2 na kawan2.

4 ulasan:

the legend berkata...

balik kampung jom

Mr_Rizal berkata...

ku pong mengucapkan selamat hari raya kepada mung, kala ada salah dan silap harap dimaafi... jemput datang umah...

Shima berkata...

cantik gak template hang...beli katna? hehhe

Shima berkata...

uihh...panjangnye watikah hang. tu baru ucapan raya..belum birthday, kawin lagi. tima kacih tima kacih d atas ucapan dan ingatan pada we all smua.

apsal hang gelak nama aku guna amisha...hehe dulu smua org ingt aku combine nama ngn pakwe aku la, minat amisha patel la...hehhe...padahal 1 pun x kena.