Khamis, November 25, 2004

KES linda and edry

alamak, kes nie dah lama la..taun 98 atau 99 yang telah lalu, apa crita nie? benda nie dah lama tutup, tapi depa buat crita balik...kachau2. kengkawan pon ada tau kan pasai nie..

gamba depa pon dh terang2 nampak clear cantek punya pose...apa lagi nak bising2..diam2 je la..isy isy... ari tu dah elok2 setel kes nie, pastu pi heboh balek, sapa yang susah la nie?

anyway... edry KRU, all the best, and linda elite, let it be...

ok

3 ulasan:

Shima berkata...

ayaaa....x habih2 diorg tu. nk cari glamer la tu. biar je la.

Mr_Rizal berkata...

hehehee...
ku simpan lagi gambar diorang tu...

mariana berkata...

Tu la, aku baru jer tgk gambar depa minggu lepas, kan dah kata tak yah bising2, tgk apa jadi, kan dah ada org interested nak tgk balik. Contoh mcm aku, dulu2 tak penah pon aku tgk pose depa, tapi sbb dah bising balik, aku terpaksa bukak internet n tengok gak. Tengok apa dah jadi, mata aku yg cantik ni gak yg jadi mangsa tgk bdn korang yg tak berapa cantik tu, ekekekekk....