Sabtu, November 27, 2004

Makan-makan di Delima, Seksyen 24.

kepada kengkawan semua, aku baru menerima panggilan telepon pada jam 11.30 am dari puan hedayah@globalweb.com.my yang mana dia ada mengajak kita semua utk beramah-mesra di masa lepas raya nie..di Restoran Delima, seksyen 24... (aku pon tak penah pi nie..adoi???) pada waktu malam kul 8.30, pada 27 november 2004..malam nie la kawan, la senang sikit na...mai la kawan2 ku semua, InsyaAllah aku akan munchul di sana seperti mana yg diranchang, kita manusia hanya bule meranchang, tapi akhirnya, Tuhan Rabbul Jalil yang akan menentukannya. ok.. pakaian hehe..biasa la..senang..

okey, so..malam nie aku akan berangkat ke Kedah Darul Aman untuk menghadiri satu majlis penyatuan dua hati antara laki dan pompuan yang telah dijodohkan oleh Tuhan Rabbul Alamin, so, aku akan pegi bersama partner Explorace aku, saudara wan.. akan ber'explorace' di sana nanti..tggu kedatangan kami wahai sungai petani..SP kami datang!!!!!

ok



4 ulasan:

cat berkata...

cuba mt legend bagitau skit bila tarikh nak makan2 kat delima tue...kat situ rasanya cuma dinyatakan waktu sahaja....insyaAllah kalau xada aral melintang aku datang..dah lama xjumpa hangpa semua..rindu sesangat....

the legend berkata...

lupa plak nak habaq...27 november tahun 2004....

malam nie !!!!!haha!!!!!

the legend berkata...

sori la kak Cat, tadi aku telupa nk boh dia punya tarikh, ingatkan kawan2 tau bila akan diadakan..sebab aku mengumumkan itu pada tarikh aku post mesej nie...kua kua kau

Mr_Rizal berkata...

nan.. jangan lupa upload gambar kat mail ku.. boothberrie@yahoo.com