Jumaat, Disember 31, 2004

...Final testament....?

its been the final day of the year, so..what's your feeling about it? adakah anda akan berpaling ke arah lain demi menchari sesuap nasik. atau pon mengundang sesiapa yg tak diundang. pagi jumaat nie alhamdullilah terang..chuma masa aku mai pagi tadi..lepas tol puchong..wow kabus tebal ooooo..aku ingat ujan lebat + ribut je tadi..takot jugak aku (tau takot ye..). bukan apa, aku naik moto...sejuk ooooo pagi tadi...semalam dh la kena ujan...lenjun abih dek oi...

semoga di ari last nie, semua akan bergerak lanchar, dan esok akan bermula satu agenda bharu untuk menguasai dunia...bersama lah kita bersatu padu demi menchapai kemajuan...kepada ahli2 kumpulan "The Clash" yg lain - amroth, murz, mizilani...jumpa ari senin...ada meeting, mahathir pon nak balik dah dari oversea (berchutie), so, minggu depan akan sebok balik...

....this is just the beginning of the end....

6 ulasan:

Shima berkata...

ye kengkawan smua...bersatu-padulah utk mencapai kejayaan d dunia dan akhirat.

Shima berkata...

ala nan..apalagi..hang beli aa keta 1. xkena hujan n basah lenjun! ;)

the legend berkata...

haha mmg aku nak beli pon, teringin jugak nissa n toyota...hulamak, hehe.. nanti la, bagi aku abih bayor motor dulu la, bulan dua nie abih la insyaAllah...

haha pastu, baru la berkereta kuda plak,. tapi aku suka naik motor pi keja, tak jam...uja tadak masalah, basah je...kalau nk pi naik keta pon, ari sabtu half day ok la, tak la jam sgt ...org swasta ada yg tak keja, yg keja pon ada..korang la sikit..hahah

Shima berkata...

ceewaahhh hang nk beli kereta! pastu blh la kitorg smua p ronda2. hehe.. 'bapaku pulang dr kota, bapaku belikan kereta, kereta kecil warna merah, bolehku bwa ke sekolah, pon pon pon pon pon....'

cat berkata...

wah nan nak beli kereta blh la aku numpang naik nanti...hehehe

the legend berkata...

bule cat, tadak hei nye, teman bawak mike nanti ye jalan2...kite due jalan2 ye..suke tak mike?