Khamis, Disember 09, 2004

Stadium Car Boot Sale....

wei kengkawan, amacaham semua di ari nie, bukan apa pon, saja nak mengetahui perkembangan masing2 di tgh bulan 12 nie je, tak lama lagi kita kan menjenguk di taun baru 1805, semoga apa yg telah belaku dalam taun 1804 nie akan menjadi taun yang penuh dgn kenangan manis yang tak bule dilupakan, sbb ramai yang telah bertunang la, kawen la dan macam2 lagi.

begitu lah adat manusia yang tidak kering gusi gelak tertawa nangis dan bergumbira dgn kehidupan seharian yang mana menjadi akitiviti utama dalam idup manusia. semoga taun 1805 nie akan menjadi lebih efisyen dan ambillah ikhtibar dari taun 1804..utk memperbaiki apa yang terkorang.

so, taun depan nie akan bertambah lagi la kengkawan kita yang akan bersatu dgn pasangan masing2 kan, semoga kalian berbahagia demi negara terchinta dan majulah nandre utk shah alam.

8 ulasan:

Shima berkata...

oh...patik d sini baik2 sahaja. trima kasih.

ya la..dh dkt masuk thn depan dah. hrp2 penuh dgn kegembiraan.

Shima berkata...

car boot sale? bila? hehhee

the legend berkata...

ari ahad la kat stadium, takkan tak tau kot..amboi, mentang2 la dh grad ye...isy isy

cat berkata...

adik cat kat sini pon sihat2 saja...sejak kena tukar dari library ke admin keja xbanyak...bosan tahap cipan...best lagi masa kat library coz kalau bos xdak nak tgk apa2 crita yg blm dipotong ambik jer tape...la nie susah skit la...
selamat tahun baru...

the legend berkata...

cat, crita apa yg blom dipotong, wah syok la adik cat kan..bila nk jmpa adik cat nie? cat, hang dok mana la nie?

cat berkata...

aku dok kat tmn bukit angkasa, pantai dalam...blakang rtm ja...ada rumah flet banyak kat situ la aku dok....
aku dok serumah ngan mila...

the legend berkata...

oooooooooooooooitu mcm ka, hang dok ngan mila ye? mila sari tu ka..wah best nya, krm salam dgn dia na..lama tak jmpa dia la...wee wiittt...ok
adik mila tu keroje mana plak?

cat berkata...

mila pon keja kat rtm skali ngan aku...cuma mila unit library berita...aku unit library rancangan tv...kami jumpa masa interview hari tue...xsangka plak sama2 dpt...so cari umah sewa sesama....