Isnin, Januari 17, 2005

KENDURI JAMAIN

Jemput rakan-rakan yang saya hormati sekalian ke kenduri rumah saya pada:

Tarikh : 13 februari 2005
No 65 Parit Haji Aman, 34300 Bagan Serai, Perak.

Semoga dengan kehadiran saudara dan saudari sekalian dapat memberkati majlis kami.Amin p/s Jangan lupa forward kat kawan2

Jamain Bin Manap Perpustakaan Open University Malaysia Jln Tun Ismail 50480 Kuala Lumpur 03-27732134/019-3413031 ....aku memforwardkan kepada semua kengkawan..lagi pon aku dh email kat hangpa....bereh.

7 ulasan:

cat berkata...

sapa Jamain nie bdk course kita gak ka...tak kenai pon...anyway aku ucapkan selamat pengantin baru la kat dia

the legend berkata...

alamak, dia nie kan masuk sama kita, geng dgn fauzi, hanip botak semua tu..geng2 budak sports la...sama course dgn chai dan fuziah....

ok na...hehe....

the legend berkata...

cat, jamain kenai hang la..aku ckp kat dia, mmg dia kenai pon..cat, shimar mariana semua tu..dia kenai..kalau hang tgk muka dia, msti kenai la...chuma depa ni grad awai sikit dr kita, buat 2 taun setengah ja, mcm aku buat 3 taun..sebab nk grad sama hang la cat...

Shima berkata...

ya la...aku pun nk tnya. mcm ingat2 lupa. tp nama mcm penah dengaq. fauzi, hanip budak2 sport sc tu aku kenai. tp ada sorg lg yg muka hitam manis tu...apa nama dia? tp jamain ni aku xbrapa ingat la. bila aku cuba ingat balik kan...dh nk capture raut muka dia tetiba impulse aku pusing arah lain..terus xdpt tngkap muka dia. hhhee maybe kalau tgk muka aku kenai kot.

the legend berkata...

ala shimar,

sorang lagi tu nama dia shamsudin ibrahim....sudin ala sudin...dia keja kat UKM library la nie....ulamak, fauzi dh keja kat medan mara....KL.

yg lain..tak tau mana pi...sebab depa tiga org nie mmg serasi..walaupon dh keja lain2 tmpat..semua2 nie dh tunang pon...chuma jamain ja dh nak kawen...

okey misha omar

cat berkata...

rasanya kalau aku tgk muka maybe kenai kot...tapi kan ada la baru2 nie masa aku kluaq lif kat umah sewa nie aku jumpa sorang bdk laki mcm kenai aku bdk course kita gak tapi batch ngan fauzi & hanip tue...cuma aku xingat nama dia apa....maybe aku slaah pandang xtau la plak

Shima berkata...

ha'ah..ooo dh tunang yea depa tu. UKM library? pasaipa byk yg keja kt library aa? kena wat catalog aa. nasib baik aku wlaupun keja kt library/resource centre ..aku xyah nk amik peduli pasai catalog buku ka apa ka berkenaan libary. kalau tak susah gak aku..hehehe