Isnin, Mac 28, 2005

Trip to Pangkor la....

kengkawan semua,

setelah berpecah kepala membinchangkan tentang hal pangkor nie, ada satu lagi chadangan dari kawan kita ugak untuk buat on 21hb Mei la...iaitu hari sabtu ketiga..dan esoknya ari Wesak..dan di bawak trus ke Isnin...cuti la tu.. lama sikit..tiga hari..

itu la dia... so la nie ada cadangan untuk pisana, dah ada dua..tapi kita kena ikut majoriti la ye:

cadangan nya ialah:

a. 1 mei 2005 (ari buruh)

b. 21 mei 2005 (ari wesak)

sekarang, we will wait for a votes... please sebarkan maklumat nie.. biaq org ramai tau na...nanti aku akan email kan maklumat nie ok...

32 ulasan:

Shima berkata...

wokeyyy...aku pun x confirm lagi

Yong Rika Baharudin berkata...

to all the bloggers,

it's so exciting to finally reach u guys again. it's been ages that I last seen u guys. dahlah mmg tak ramai kawan waktu study dulu kan. anyhow, I applaud u guys especially Nan who took the effort to reunite all the IS students.

anyway, I hope more ex-IS221 will join and florish this blog.
Rindu siot!
I hope u guys could make another pre- reunion before pangkor. Kat KL lah, we go 'makan' ker...

Yong/Ulfat/ Rika Baharudin
012- 641 0320/ bosan_jadi_momok@yahoo.com

Sri Cempaka berkata...

Hahahahaha....yong,yong yong Ulfat Khasyi'ah....ehhh!!! ye ke eja nama ko mcm tue????

Anyway, yong apa kabar?? Ingat Mijon lagi tak??? Ko kerja ktne??? Dah kawin belom???

cat berkata...

ok gak cadangan yong tue...apa kata kita buat dulu small reunion ke kat kl sblm pie pangkor....just jumpa & makan2 jer...blh la bincang pasal pangkor skali...

mcm mana cik nan blh ke...

Sri Cempaka berkata...

Asal jumpa makan-makan, bila nk jumpa je makan-makan, apa kata kali nie kita jumpa, pastu kita gotong-royong pulak??? Hehehehehehe.........

Jangan marah ye.....sengaja......

the legend berkata...

hai yong,

wah, akhernya dapat jugak berjumpa dgn hang la...alamak, dah lama tak tgk muka hang la...

so..its nice to have u back in our clan.

anyway, nanti aku update kan u punya particular ok.....

aku ada keja sikit la...nanti aku review back.....

the legend berkata...

hehe...sebenarnye aku pon nak konferm dgn member lain2 jugak pasal tarikh nie. aku kena dptkan persetujuan ramai tentang tarekh yang dichadangkan ini.

nanti aku circulatekan dalam email kengkawan semua....

aku tgh loading keja nie la plak...mcm2 la keja nya...adoi.

ok naaaa... yong, selamat datanng ke dunia aku...

Shima berkata...

Nan, aku dh invite hang aritu. aktifkan diri anda dlm IS-x2000! aku pun ada wat poll utk trip to pangkor tu. kengkawan smua jgn lupa join ...

Mr_Rizal berkata...

dey... nan...
since ko dah ada cassette butterfingers baru, boleh ko mail kan ku lirik lagu, kabus ribut kealamat

boothberrie@yahoo.com

thanks...

Mr_Rizal berkata...

abang min... abang minn...
boleh ke saya nak bikin appointment jumpa abg min...
ada business sikit mau cerita...

bolehh???

Sri Cempaka berkata...

Abg Syim!!!! Ko dah keje lom???? Tgk Jobstreet.com, skang tgh byk offer keje kosong.........

Shima berkata...

try cari abg min dlm IS-x2000

Tanpa Nama berkata...

ok semua,

pak raja, nanti aku balek..aku salin dulu dari kaset aku tu...

hehe

ye tak ye jugak ye..dah ada IS X2000 la...nanti aku join, takdan la lagi masa nie..bnyk keja..mmg la keja tak abih.

Mr_Rizal berkata...

jobstreet dah 3 tahun register, dah berpuluh apply, 1 jer yang dapat p interview...

ku belum kerja lagi, kerja main2 skang... ekekekee

Sri Cempaka berkata...

Call la tempat tue sendiri, address dia dh bagi kan.........tanya dia betul2 ke nk pakai org......mana tau, ada rezeki........

Tanpa Nama berkata...

Kabus Ribut - Butterfingers

di sini mengelamun
hari mendatang hari mendatang
kiranya ku memeluk hiba

begitupun beralun
hari mendatang hari mendatang
kiranya ku memeluk hibur

derusan kabus ribut yang menimpa
yang mengucap tiba
ku ingin bersamamu
sehingga akhirnya

kabus kabus ribut
indah berseri seri
kabus kabus ribut
bila kan sampai waktu

di sini mengelamun
hari mendatang
kiranya ku memeluk hiba

sekalipun beralun
awan mendatang
kiranya ku memeluk hibur

di sini mengelamun
datang kabus ribut
ribut

the legend berkata...

Kabus Ribut - Butterfingers

di sini mengelamun
hari mendatang hari mendatang
kiranya ku memeluk hiba

begitupun beralun
hari mendatang hari mendatang
kiranya ku memeluk hibur

derusan kabus ribut yang menimpa
yang mengucap tiba
ku ingin bersamamu
sehingga akhirnya

kabus kabus ribut
indah berseri seri
kabus kabus ribut
bila kan sampai waktu

di sini mengelamun
hari mendatang
kiranya ku memeluk hiba

sekalipun beralun
awan mendatang
kiranya ku memeluk hibur

di sini mengelamun
datang kabus ribut
ribut

the legend berkata...

Kabus Ribut - Butterfingers

di sini mengelamun
hari mendatang hari mendatang
kiranya ku memeluk hiba

begitupun beralun
hari mendatang hari mendatang
kiranya ku memeluk hibur

derusan kabus ribut yang menimpa
yang mengucap tiba
ku ingin bersamamu
sehingga akhirnya

kabus kabus ribut
indah berseri seri
kabus kabus ribut
bila kan sampai waktu

di sini mengelamun
hari mendatang
kiranya ku memeluk hiba

sekalipun beralun
awan mendatang
kiranya ku memeluk hibur

di sini mengelamun
datang kabus ribut
ribut

Sri Cempaka berkata...

Apa ni ribut-ribut??? Kalo mau ribut usah di sini deh......

Tanpa Nama berkata...

hehe...ribut bang ribut...reboot computer pon ada jugak...

so, pak raja...aku dah bagi kat hang nie...semoga terhibor la hendaknye ye.......

the legend berkata...

ribut la best..angin kuat dan bule main layang2 wei.

kengkawan, agak2 bila nak buat gantering untuk nak pi pangkor island nie? ermmm adakah ianya perlu ataupon tidak perlu...

apa kata kita tetapkan tarikh..dan kita terus pegi dgn duit bawah 200 ringgit. amcham...kita kena fix la sikit dgn tarikh nie... kengkawan chuba la ikhtiar sikit dgn tarikh yg aku bagi tu....ok na.... actionjav......haha

Shima berkata...

nan, aku rasa aku xdp p la. sori yea..

Sri Cempaka berkata...

Yea lo.......mak pun rasa x dpt pegi.....kalo buat dekat2 sini, rasanya bole la join......

cat berkata...

la...kalau dah kshima & mijun xblh pie...aku pon mcm malas la nak pie....

Sri Cempaka berkata...

Bukan malas Cat........memang teringin jugak nk pegi makan angin & kenal2 tempat org, tapi rasanya memang tak dapat la waktu terdekat ni....banyak sangat perkara nk kena selesai..

Kalo ko nk pegi, pegi la....kalo nk tunggu kitorg, kesian la ko.....

Shima berkata...

soli byk byk...mcm mijon ckp la..bkn xnak pegi

cat berkata...

aku pon baru ja pie pangkor bln 9 thn lps....so xkisah sangat la...
lgpon kalau dah xramai yg blh pie kalau pie mesti xbest....baru2 nie pon ada lagi gempa mcm takut lak aku nak pie pantai buat masa terdekat nie...

the legend berkata...

hai semua,

nmpaknya mcm semua tak bule pi la plak...takpa, aku nanti cari masa dan ketika yang lain pulak untuk kita buat gathering kat tempat khelah ok,....

kita pi sungai congkak la...terjun sungai kat situ...ataupon kita cari tempat yang sesuai yang ada sungai2 nanti ok...

aku mmg teringin nak pi sungai yang ada ayaq la...syok la plak....

ok

the legend berkata...

biasa la beb.....masa chutie..aku paham kawan2 semua ada program...

tadak hal la...

Sri Cempaka berkata...

Baguih la kalau pihak penganjur dah faham..........

the legend berkata...

biasa...mesti paham la..kita pon sama la....

Yong Rika Baharudin berkata...

ala Mijon, musti lah aku ingat ko... yang lain2 tu.. identifylah diri anda, am not familiar with all ur bombastic screennames.
Anyway, aku sihat dan sejahtera hendaknya. now, am in the midst of completing of my masters degree, dah final year and still looking for job.
call me eh! 012- 641 0320

I dun really check this blog often but those with YM buzz me at bosan_jadi_momok@yahoo.com

hope to hear more from u guys soon.

chaos!