Selasa, April 05, 2005

Kendhuri Azuan Ahmad

kepada kengkawan semua,

aku nak umumkan bhw kawan kita - azuan ahmad @ wan @ ajuae akan melangsungkan kendurie kawen dia pada 16 hb April 2005 (sabtu ketiga) bertempat di Kamunting, taiping...perak.

nie rumah istri dia.. tapi kenduri rumah dia on 10hb June 2005 (jumaat)... so...sapa2 nak ikut pi taiping nanti bule lah..contact aku...sebab insyaAllah geng2 rumah semua pi sana...rumah aku jadi tempat lepak sejenak seblom pi rumah kenduri sana nuuuu... hehe, konvoi ramai2 lepas suboh la... nanti kat sana bule pi bukit merah...bukit larut....lake garden....dan lain2 lagi....

okey na.. selamat penganten bharu abe wae...

8 ulasan:

Sri Cempaka berkata...

Kirim salam kt azuan tue byk2, cakap kt dia mak ucap......

"selamatpengantin baru,
semoga kekal abadi,
bahagia ke anak cucu,
sentosa murah rezeki........"

the legend berkata...

sapa nak pi, jom la..bule singgah rumah aku..pastu bule lepak lake garden..pagi esok nya kita pi bukit merah plak....mandi dalam wet world....

tengok landasan keretapi kat tengah tasik bukit merah....

moh ke perak wei...

Shima berkata...

wah wah...bestnye. itu sebelah pompuan ek? lelaki nyer bila, katmana?

Sri Cempaka berkata...

Good morning everyone!!!!!! Kcma, where are you???? What happen to your blog??? Kenapa xkluar tulisan????

Ke PC org yg problem??? Tp nk tgk yg lain okey je.......camane ni????

Kcma, answer me, over.....

the legend berkata...

kan aku dah tulih kat atas tu..rumah wan 10 june 2005

the legend berkata...

hahaha, aku pi RTM tadi ..dapat la dating dgn cat la....wee wiitttt,,,,

ok

Shima berkata...

ala sori la nan..terlepas pandang la. mklum la nk cpt..bkn hang je yg busy, aku pun busy gak.

Tanpa Nama berkata...

aku kena pi filem negara ambik...footage hussein onn plak..wu gilaaaaa...mcm marketing man plak...

tu diaaaaaaaaaaaaa...