Khamis, Mei 19, 2005

Kenduri kawen kawan2 kita nie....



Kat sini nak advertise tarikh kenduri kawan2 kita:

pertama - Shone PM20
tarikh: PADA 8 JUN 2005 (RABU) (SHONE PM20) DGN NOOR AZALIA BT. MD. ISA @ ABDULLAH DI107, JALAN BUKIT LAGI, 01000 KANGAR, PERLIS INDERA KAYANGAN....

kedua - khairi (Ipoh) @ metal ipoh @ pramugara metal
tarikh: pada 4 June 2005 (Sabtu) di Ipoh. alamat belum dapat lagi la... nanti aku charie ok.

ketiga - fauzie alias
tarikh: pada 5 june 2005 di Muar, johore.... (mfauzia@mara.gov.my)

keempat - azuan qlate
tarikh: pada 10 june 2005 di pasir mas, qlate...ini kenduri umah wan plak...ari tu umah baiti... (wan8999@yahoo.com)

10 ulasan:

Shima berkata...

4 june? hohoho..tahniah tahniah semua..selamat mkn nasi minyak/tomato/putih/hujan panas/..orang keja maa itu ali

Shima berkata...

aik..apsal ada gmbar erra yusry? amboi grand gitu..ala2 depa kawin ka? cantik kan gmbar diorg kawin..aku nk cari gak la kengkwn yg pndai amik gambr yg unik n cantik..ada ka..

cat berkata...

mmm bertambah lagi kawan2 kita yg nak kawin...nan hang nie asyik dok boh kawan2 ja kawin...bila nak boh hanhnya perkahwinan....anyway tahniah la kat depa...selamat pengantin baru....

nan aku nak balik kg jumaat nie...hang nak pesan ikan pekasam tak? hari tue sorry mmg xsempat nak pie beli....kali nie insyaAllah aku pie beli...

the legend berkata...

aah, aku nak beli ikan pekasam..beli la...

tanya cikit, mcm mana hang boh gambaq hang kat tepi tu.....aku pon nak boh jugak la...

pasai berita org kawen tu, mesti la, aku kan informer yg rajin charie berita.....aku punya ....lambat lagi la...aku lone ranger la....serius nie...

so, aku berkhidmat untuk kawan2 aku dulu la,.....

the legend berkata...

tu la dia....ramai beb...

the legend berkata...

saja ja aku boh gambaq erra yusry la kak shimar, cantek gambaq tu...yusry punya baju tu..best betui..nak merasa pakai la..bila ada gala dinner ka..ok jugak kan..mcm baju dewa 19 plak...

the legend berkata...

susah la kalau hangpa nak tgk jemputan aku, lagi pon, aku tak plan nak kawen lagi la...so, jgn paksa aku kawen la ye hehehehe....

the legend berkata...

aku nak keja dulu la...baru nak bina karier la. InsyaAllah aku nak kumpul harta karun dulu nampak gayanya. buat sikit2.. nanti dah ada umah sendiri ..benda dah ada...

the legend berkata...

pasai kawen nie, bagi la member2 setel depa punya hal dulu la...

Shima berkata...

baru ja aku mkn ikn pekasam aritu.

nan, ok la tu hang kumpul harta karun bebyk. nnti kalau dh byk aku amik ja, xyah nk pinjam2 harta, sbb dh tlampau byk sgt kan..kata harta karun. tp kan kalau harta karun hang kena share, bkn milik mutlak..sbb harta karun kemungkinan harta peningglan warisan melayu zmn dulu. so, adalah salah kalau hang amik smua kt hang ja..amacam? cantekk?