Isnin, November 14, 2005

Berita Hangat di pasaran.

Selamat kumbali ke tempat tugasan harian kapda semua kengkawan yang budiman....amin...
wah..seronoknya hangpa raya ya.. semoga raya tahun nie penuh dengan makna karna dapat berjumpa dgn kawan2 lama yang udah besor... apa pon mcm biasa ..berita telah diterima walaupon sebok beraya. hehe.

Ini lah dia antara agenda yang telah diterima semasa dalam penyiasatan aku dalam musim raya nie:

1. Gerbang perkahwinan Atan + Ana - selamat pada hari raya kedua...amin..semoga berbahagia..

2. The engagement of Siti Salbiah @ Sally at Johore

3. Kurniaan cahayamata kapda Dato' Man + Gie = putera pertama...

4. Kurniaan cahyamata kapda Edayah + Rashdan = cahyamata puteri kedua..

kapada semua di atas..tahniah diuchapkan dari pihak pengurusan...

12 ulasan:

Shima berkata...

yeahh..tahniah tahniah!
nan..bila nk wat open house ni..dh lama kami ni nk bertandang kt umah hang. apa salahnye buat kenduri sedekah amal jariah skit..rezeki yg ada tu elok la d kongsi bersama. hehe

Sri Cempaka berkata...

Yeaaa.....nanti Nan sponsor "Barbeque raya"...Yeaaaa.....

the legend berkata...

yeahhhhhhhhhhhhh..

boria hari raya
di hari raya
tradisi tak diubah
artis 60an permainan disembah

hehe.

the legend berkata...

yeeeehhaaaaa...

bule bule..nanti ye...

ari ahad nie jilie nak kawen la...
kat kuala kangsar

Shima berkata...

hang p ka nan?

Sri Cempaka berkata...

Jilie kawin ngn sapa??? Kita kenal ke???

the legend berkata...

tak dapat kot..choma aku bg hadiah la kat dia...

aku ada kenduri jugak kat sini la....
budak2 umah dia pi kot..si cipan, amroth dan lain2 lagi...

the legend berkata...

aku pon tak tau la dia punya bini sapa dia....

Shima berkata...

hah! hang pun dh ada mr setan dtg menyerang! destroy!!!!

the legend berkata...

hahahaha..kuwang ajaq la nie...
setan gondol betul lah

Sri Cempaka berkata...

Mana mr setan??? x nampak pun.....mana?? mana??

Shima berkata...

sudah tntunye dh di destroykan!!