Rabu, Februari 15, 2006

Two years in PLF...

Today is my two years working at PLF... tomorrow is going to be my new day of my new social contract... the past two years give me loads of new things, experiences, knowledges and characters.

So, i'm going into new track record... good luck to me and May the force be with me.. hehe.. legend continues..

9 ulasan:

Shima berkata...

wow..wishing u all the best in ur career.

Shima berkata...

arini 2 thn..16 Feb 2006.
aku 19 jan 2006..experiences? i want more...more than this! hhehe

cat berkata...

aku lambat lagi nak cukup 2 thn bulan 7 ni baru cukup 2 thn....
mcm kshima ckp i also want more...more than i get from RTM...

9 naga berkata...

ooooooooooooo..

es macam ye.. tu la dia, semaken lama kita keja, semaken lama kita akan mengechapi nikmat sebagai pekerja di tempat kita kerja tu..

idup ini adalah menchari penentuan idup..oleh itu, kita perlu menchari tujuan dan benda yg bermakna untuk kita kenang bila dh tua.

legenda belasungkawa berkata...

cat..

u want more? u want some more yea?
ermm..ok bule bule...

petikan crita oliver twist,

"please sir, i want some more.." oliver said.

"what! u want some more? come here u little boy.." reply mr. bumble

then, oliver ran around the dining hall at the orphange house.

ruff edge berkata...

sebenornye aku pon nak ambek experience dulu dlm beberapa taun nie la.. nak chari keroje pon payah je aku nengok.. aku keroje dulu la...

ambek la 4 taun ke..5 taun ke..ada la backup siket..tak gitu?

Shima berkata...

hehe...oliver twist la plak hang ni.

ADUN Bukit Gantang berkata...

hahahaha..

hang kena pham aku nie, aku nie akan merelatekan apa yang bule aku relate kan, bak kata, memberi contoh yang terdekat la..

hehehe..baru enjoy.....macam crita Puteri kat tv3 tu la...
apa pon, kita enjoyyyyyyyyyy

Shima berkata...

ooo..hang slalu tgk crita Puteri tu ka? hehe..aku kdg2 xda apa nk tgk aku layan gak. kdg2 cam mengarut crita tu. tp utk santapan mata n relax je blh aa. hang msti suka tgk nora danish tu kan.