Rabu, Februari 14, 2007

The wedding: Beh, Azrina n Mala - 10 Mac 2007

hahahahaha... setelah sekian lama, tersebutlah satu kesah sorang kawan ku ini masa degree kat ITM bernama Beh Kobeh.. aku dapat lah surat elektronik dalam tepon aku malam tadi yang mengatakan dia akan melansungkan "Wedding Dream" dia pada 10 mac 2007 kat Batu Gajah, Perak le... aku mintak dia tolong anto kan kad kawen nye.. senang la siket aku hebohkan kat kengkawan yang lain.. mesti havoc nie. hehehee... kengkawan mesti teringat la kat dia, sebab dia punya "gelak" tu memang membuatkan orang di sekeliling rasa seronok dan terhibur... bule teringat lagi chara dia gelak tu... kui kui kui...

yang kedua plak, aku menerima surat elektronik dari kawan kita jugak bernama azrina arifin @ ina USA @ JFX 3757, jugak akan jadi ratu sehari pada 10 mac 2007 jugak. tempatnya aku tak sure lagi. tunggu kad dari dia la...

yang ketiga nie, nama dia Normala Isa @ Mala yang kerja kat Honda Melaka tu... aaaaaaaaa kelas gitu jugak pada 10 Mac 2007 wei...

tu la dia... nampak gayanya ada tiga org kengkawan kita yang akan kawen bulan mac nie: Beh, Azrina n Mala.. wow, hari yang sama chuma di 3 lokasi yang berlainan. mesti havoc nie...
kelasssss gitu....

p/s: Kad kawen Beh, Azrina n Mala aku dah dapat... dah diedarkan dalam email kpd semua...
best best...

13 ulasan:

Shima berkata...

yahoo..mala n beh kawin 10 mac! My bday! nnti ramai la kwn2 kita celebrate wedding anniversary around mac. Shima & Rizal nyer anniversary 11 Mac, Shikin, Shanorita n kwn2 yg berkaitan pun bln 3 gak.

Mr_Rizal berkata...

promote nampak...!!

Shima berkata...

msti aa..nnti 1 day leh celebrate sesama...mcm reunion. hahaha

the legend berkata...

tiga org beb nak menikah bulan nie....
caya la...

the legend berkata...

bulan tiga yang penoh dengan pernikahan abadi. semoga depa nie akan berkekalan dan semoga murah ruzki hendaknya... amen

the legend berkata...

kak shimra dan pak raja dan lain2..
mana satu nak pi nie wei?
wah, ada tiga org sekali gus. pasai apa depa pileh 10 marzo nie?
dah start cuti sekolah ke?

besday hang ke kak shimra?
wah.. syoknya, dah dpt baby baru semua tu...
caya la....

Shima berkata...

ya ya..10 mac besday aku :D
mmg time tu cuti sekolah sminggu ja. sbb tu depa pulun nk buat tarikh tu. mcm last yr time aku pun mac gak..cuti sek sminggu. rmai kawin time tu.

Shima berkata...

aku rasa aku p mala nya wedding kt kl. Mala bgtau kt dewan sek teknik sg buloh. InsyaAllah.

Aku n Rizal xleh nk p yg jauh2..sian kan Amir...dia kecik lg.

Mr_Rizal berkata...

ku kerja aa...

les kafilas berkata...

kerja ye? tinggalkan pak raja sorang2 kat umah n opis dia..hehehehe...
ermmm sungai buloh ye? belah mana plak tu? ermmmmmmmmmmmmmm tengah pikir sat

the legend berkata...

kad ketiga-tiga insan yang akan mengadakan walimatul urus nie telah aku dapat.. dah tiba masanya aku edarkan dalam internet... bagilah kepada sapa2 lagi yang aku tak tau email dia...

all the best brudder..

Shima berkata...

edarkanlah..war-warkan

Tanpa Nama berkata...

criticisms deposited eqrkj privileges ross divya opening doctorate radical clump hyperfiction
lolikneri havaqatsu