Isnin, Mac 31, 2008

Selamat Pengantin Baru

Salam sejahtera sahabat semua,

Ingin diwar-warkan dalam ruangan ini, satu jemputan mendirikan masjid oleh seorang rakan kita yang bernama Shamsudin Ibrahim. Beliau bertugas di Perpustakaan Tun Sri Lanang, UKM Bangi. Majlis akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: 6 April 2008
Masa: 12.00 - 5.00pm
Tempat: No.4, Jalan Budi 3, Taman Sri Setia, Cha’ah,
85400 Segamat, Johore Darul Taqzim
Contact email: shamsudin.ibrahim@gmail.com / sham_ib@ukm.my

Sekian dimaklumkan.


Disediakan oleh:
Legend Wedding Invitation Services
Shah Alam, Selangor Darul Ehsan

4 ulasan:

Shima berkata...

Ya Slmt melangsungkan perkahwinan buat encik Shamsudin kita.

err..sejak bila ditubuhkan 'Legend Wedding Invitation Services' ni?

the legend berkata...

ya kak shimra yang dihormati selalu,

aku baru ja menubuhkan syarikat aku nie bulan lepas...syarikat nie telah ditubuhkan dan didaftarkan di shah alam pada mac 2008

hahahahaaha.. ianya memberikan perkhidmatan jemputan kahwin dan lain2 berkaitan dengan kahwen...

sapa2 nak kawen, bagitau aku, aku akan sempurnakan perkhidmatan yang disediakan....

the legend berkata...

kan hari tu, aku buat guna nama aku ja, sekarang nie dah naik taraf sikit la, buat company wedding invitation services...

senang sikit, dah ada company, kita bos, kita kuli....tak gitu brader?

Tanpa Nama berkata...

bro dengar citer dah dapat baby. pompuan jer hero??? mak aku habaq masa dia mai rumah aku