Sabtu, Januari 15, 2011

Sahabat di PPUM

Pagi tadi, member (Zul) SMS beritau yang ada member kat Blok 1 masuk PPUM sebab demam dan suspek jangkitan kuman. So, dalam jam 12.00 tgh hari, bergerak menuju ke PPUM. Sampai kat sana, terus cari wad ICU (kritikal) dan terjumpa di Tingkat 3. Kat sana ada mak dan isteri dia. So, isteri dia pon explain apa yang terjadi kat Syaharudi Saari nie. Syaharudi nie seorang peminat setia kumpulan Search dan minat motor besaq. Banyak kali dia ikut konvoi dengan member dia. Dia jugak non-smoker.

Bilik dia hujung sekali, dan bila sampai kat sana, terkejut tengok dia, macam tak percaya, memang tak diduga, seorang yang sihat tetiba jadi tak berdaya. Doktor cakap dia kena jangkitan kuman dalam badan dan kena cuci darah tu. Kosnya pon buleh tahan la.

Kami kat Seri Nuang mendoakan agar Syaharudi Saari sehat kembali. Amin.

6 ulasan:

amien7 berkata...

semoga saudara kita selamat hendaknya.
camtu la hidup kita, umpama roda. kejap ataih kejap bawah.
aku pon br baik dari demam, seminggu beb... adoyaii...

org kampong berkata...

aku pon demam jugak malam tadi, dah telan Cortal, anti-biotic dan panadol, minum milo, minum ayer labu sayong...

alhamdulillah bulehlah bawak motor sampei opis nie...

amien7 berkata...

cortal?? kah kah kah...
tu obat anak-anak je cik nandre sayang oooiiiii.....

Seri Nuang Shah Alam berkata...

aku belasah ja, yang pentin ubat demam.. nananananaa

Tanpa Nama berkata...

以为我会评论说整齐的主题,你有没有为自己吗?这真是真棒!.

alang berkata...

teruskan kreativity anda bro