Khamis, Mei 11, 2006

What a beautiful Morning..Beware!!!


Source: www.nst.com.my

8 ulasan:

Shima berkata...

haaaa...hang ni..anak buah tun la katakan ;)

cyberjaya berkata...

bukan camtu...
sebab aku tgk kartun nie ada makna yg besaq untuk lain2 minister..

so..tu la mesej yg disampaikan oleh Lat dalam isu politik semasa...hehehehehe.

cyberjaya berkata...

aku mula2 tgk kartun nie, mmg lawak bila hang tgk kat muka mahathir yang marah gila dengan bawak kereta kebai dia..

hang cuba bayangkan betapa marah nya mahather kat Nazri... naya beb.. tu betui2 punya marah tu....

13 may berkata...

aku bukan la nak kata apa pon, cuma kalau kita nk lawan dia, kita kena prepare dulu apa yang patut.. payah beb, dia nie mmg pandai jawab..org lama beb..

klu kita camtu camtu ja nak bang dia, mmg susah

Shima berkata...

mmg ada makna besaq pun. tp mmg nmpk sgtla maksud kartun tu. anyway, mmg mahathir patut rasa marah dan tercabar. Sapa yg x terasa klau org ckp cmtu. cuma aku rasa erm..cmnilah...'u get back what u give'..errr hehe..

Shima berkata...

mmg utk berdebat dgn mahathir mmg klau kita2 ni mmg x layak. mcm kata hang..dia byk pengalaman berpuluh thn..dh byk selok-belok permainan politik dia tau.

Shima berkata...

'what u give u get back'...hehe

the legend berkata...

naya ooooo...

mahathir mmg marah betui