Isnin, April 16, 2007

Nada Melankolik Malaya


The Times, itulah nama yang diberi untuk sekumpulan anak-anak muda nie. kali ni munchul dengan album baru, Nada Melankolik Malaya yang lebih pop soda n 60's. album nie dah ada pon, tapi memang layan beb, lagu-lagu dia. bule dikategorikan sebagai easy listening. ada satu lagu tu nama 'wilayah strawberi selamanya', tajuk nie adalah tajuk lagu The Beatles tahun 1967 iaitu Strawberry Fields Forever...haha.

memang layan la... enjoy it man.... panik di kuala lumpur.. yeehaa

Panik di Kuala Lumpur

Terjatuh bangun semula
Panik di Kuala Lumpur

Muda-mudi tanpa destinasi
Hilang punca arah malam ini
Berkeliaran liar sana sini
Oh asyiknya
Takut temanmu
Khuatir terlanjur

Terjatuh bangun semula
Panik di Kuala Lumpur

Miskin kaya kita sama sahaja
Apa ada darjat harta & kuasa
Dunia ini hanya seketika
Sementara
Takut temanmu
Khuatir nafsumu

10 ulasan:

Shima berkata...

sorang tu cipan kan? budak seksyen 2. kenai x?

Nandre The Legend berkata...

hahaha...
ya chipan atau nama sebenarnya Irfan Iskandar, asalanya dari Pahang...
ya dia lepak kat umah no 91, seksyen 2, shah alam, adalah junior kita dua sem... hehe..

Nandre The Legend berkata...

dia kan satu umah dengan jilie, hilmi, pian hadi and munmon..

Shima berkata...

ha'ah..dulu sama matriks ngn kitaorg.

Tanpa Nama berkata...

hahahah..tu la dia...
kekadang tu aku jumpa kat pasar malam sek 7...
tu la tgk, mcm kenai ja.. hahahaha... tak sangka ye, kawan kita tu artis rupanya...

Unknown berkata...

lagu diorang ni ngam, catchy dan easy listening...

ku suka dengar lagu casanova... syiok habis...

Tanpa Nama berkata...

memang layan pon, aku baru ja dapatkan nada melankolik malaya pada 14 april 2007 yang lalu... aku mmg layan pon... tambah2 plak aku kenai dgn drummer dia tu... hahahaa... support our PM21...

Tanpa Nama berkata...

hahahha...
PDS 6 baru ja berakher, semua dah clear dalam library semua...
aku rasa mcm nak balek ja nie...
esok ada lawatan dari library UNITAR kelana jaya plak kul 10am...

Unknown berkata...

maaf laa kalau ku tanya... ko beli yang ori ke??

*bukan apa... kat pasar malam ku dah terjumpa berlambak yang cetak rompak.. ekekeke!!

Nandre The Legend berkata...

aku beli tape ja....
masa aku beli tu, CD dah abes...
aku beli kat masalam sek 9....hahahah...

dalam tape tu ada borang untuk jadi member The Times Movement...
50 ringget setahun