Jumaat, September 14, 2007

Ramadhan Mubarak

Teruskan perjuangan
maniskan senyuman
harumi keimanan
teguhkan ketaqwaan
hadapi cabaran di bulan Ramadhan

Menjahit baju dengan peniti
peniti diguna berwarna-warni
tibalah kini Ramadhan dinanti
semoga barakah puasa

Irama gitar lembut meriah
Pengantar tidur melepas lelah
Segera sadar atas segala salah
Mohon ampunan kepada Allah

14 ulasan:

ya-ummi berkata...

Selamat menunaikan ibadah puasa :)

legend berkata...

begitulah kapda semua kengkawan yang mulia..

pabila sampai bulan ramadhan nie, mesti ada image2 gambaq mesjid arab.. rasa mcm aman ja tgk gambor2 tu.. kan?

Shima berkata...

mmg cantik...esp masjid di madinah tu. bila tgk waktu mlm.

the legend berkata...

tenang ja bila tgk gambor2 tu, mesti dalam bulan posa ja, lepas posa dah tak bnyk....

makaseh shimar and pak raja semalam hang antaq bungkusan kaler biru tu kat aku...
makaseh makaseh....
best best... benda tu aku tak dpt lagi, oleh kerna hang dah bagi, aku suka la.... :)

Shima berkata...

ya ya..sama2. Actually penyumbang hadiah tu termasuk Catt skali.

the legend berkata...

ye ke...
aihhhhhhhhhhhhhhhhh...
makaseh la super cat di atas sumbangan anda terhadap hamba...
sesunggohnya segala jasa baik dan baik budi kalian semua akan aku kenang hingga bila2 ..

cat bila lagi? hehe

kartina berkata...

selamat berpuasa buat semua...

menjawab soklan nan...cat lambat lagi calon blm jumpa lagi...

the legend berkata...

sian cat....

cat, aku doakan hang berjumpa dgn jejaka pujaan dalam bulan posa nie...

kartina berkata...

amin...moga termakbul doa hang...

Mister Amien berkata...

mister amien pun nak meng'amin'kan doa encik nandre tu...

Shima berkata...

hehe...yo lah. kita sama-sama men'amin'kn doa nan itu.

Mr_Rizal berkata...

bagus.. bagus.. seperti yang kita tau, jodoh pertemun ditangan Allah.. apa yang perlu , kita doakan semuga pasangan kepada gang yang belum kahwin tu tergolong dalam golongan orang orang yang beriman...

the legend berkata...

dengaq tu mr amien,

kawan aku mr rizal pon dah mendoakan kat sapa2 yang belom kawen ....

amien, chepat sahut chabaran tu...ayuh kengkawan kita kawen beramai-ramai...

sempena bulan baik nie, heheheehe.. amin amin...

the legend berkata...

semua kawan2 kita beriman...
bab bab iman kita tak bule kacau, chuma kita berharap agar depa-depa tu akan tergolong sekali dalam org yang mendapat keuntungan...tak gitu pak raja?