Jumaat, Oktober 23, 2009

Man Laksa & Co.

Pernah tengok cherita Man Laksa ka? hahahahaahaa.. Inilah dia ceritanya yang telah berlaku kat Seri Nuang pada 17 Oktober 2009 yang lalu. Kami geng2 Persatuan Penduduk organise jamuan hari raya aidil fitri. Maka tercetuslah idea untuk adakan live band. Malam tu, band yang bergelar --> The Nuangers telah mempersembahkan beberapa lagu bagi menghangatkan suasana jamuan raya. So, far ok lah, training cuma ambek masa 6 hari. layannnnn. Lepas ni ambil kontrak nyanyi rumah orang kahwin lah pulak.

8 ulasan:

Mr_Rizal berkata...

caya laa... guna drum electric lagi...!! roll tak jauh..

Nandre The Legend berkata...

hehehehee, tapi tak berapa nak syok, sebab hi-hat tak puas ketuk....

bunyi dah ok sangat kalau plug in kat speaker power...

tu dia.......

Mister Amien berkata...

abang baju merah tengah menggoreng... goreng ikan ke?? hahahaa

Tanpa Nama berkata...

yang goreng tu, abg pakai baju kuning kat depan tu...

Tanpa Nama berkata...

aku tengah tengok pedal bass drum aku tu....

Tanpa Nama berkata...

nandre...ko tgh buat pe tu? wakakaka...

Nandre The Legend berkata...

Aku tengah cari pedal bass drum ... lari la plak....

Nandre The Legend berkata...

aku kat PWTC nie, seminar perang Iraq and palestine...
nasi baik ada internet akses.. buleh jugak aku reply komen hangpa nie...