Jumaat, April 15, 2005

Peter Pan - Mungkin Nanti

PETER PAN - Mungkin Nanti

Saatnya ku berkata mungkin yang terakhir kalinya
Sudahlah lepaskan semua ku yakin inilah waktunya
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi
Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang ku tinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini
Dan bila hatimu termenung bangun dari mimpi2 mu
Membuka hatimu yang dulu cerita saat bersamaku
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi
Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang ku tinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini
Tak usah kau tanyakan lagi simpan untukmu sendiri
Semua sesal yang kau cari semua rasa yang kau beri

6 ulasan:

Sri Cempaka berkata...

Hahahaha..........org pernah dgr lagu ni kt radio Era.....adik org suka..hahahahahahaha

the legend berkata...

peter pan nie pon sebenornye kartun disney yang aku suka jugak,.,,,

peter pan and the capt. hook...best beb, crita kartun tu...

cat pon ada belakon jugak..jadi PA peter pan...shimar jadi fairy yang bule terbang2 tu...kikiki...

cat berkata...

tiba2 aku plak disenaraikan jadi PA peter pen....konfius kejap teman....heheheh....
aku mmg suka lagu nie tiap2 hari aku dengar lagu nie kat office...

Shima berkata...

aikk..ya la..camana aku leh jd fairy lak. hehehe..hang ni mmg kuat berfantasi. tp aku suka crita the hook tu. so, hang ni jd apa? capt hook ka? x marah aa.. ;)

the legend berkata...

heheheh..

biasa la aaku la capt hook tu...aku cangkuk semua

Redtungau berkata...

peter pan ni macam kumpulan spoon laa.. agak jiwang laa. tapi boleh layan. tak boleh terbang tapi boleh nyanyi kira ok. hidup peter pan kami sokong kalian. hidup seluruh band indon. yeeee..