Rabu, Jun 06, 2007

In Memoriam: Loga (1952-2007)

"Rest in peace Brother, Your music will live forever"

Jika Kau Bercinta Lagi - Alleycats (Sung by Loga)

A C#m Bm E
aaa aaa aaa aaa [2X]

A C#m Bm
Jika Kau bercinta lagi
E A C#m Bm E
cintalah sepenuhnya aaa aaa aaa
A C#m Bm
jika kau bercinta lagi
E A C#m Bm E
jagalah kau hatinya aaa aaa aaa

A C#m F#m
engkau yang memilihnya
Bm E
tanpa memikirkan tentang diriku
C#m F#m
kini ku hanya dapat berdoa
Bm D E
agar berbahagia kau disampingnya
A C#m Bm E
aaa aaa aaa aaa [2X]

A C#m Bm
Jika Kau bercinta lagi
E A C#m Bm E
cintalah sepenuhnya aaa aaa aaa
A C#m Bm jika kau bercinta lagi
E A C#m Bm E
jagalah kau hatinya aaa aaa aaa

A C#m F#m
aku tak dapat menghalang
Bm E
engkau punya kemahuan sendiri
C#m F#m
biarku hidup hanya mengenang
Bm D E
peristiwa yang tak dapat ku lupa

A C#m Bm E
aaa aaa aaa aaa [2X]

Bm E
kini aku hanya dapat berdoa
C#m F#m
agar berbahagia kau disampingnya
Bm
selamat tinggal
E
aku mengundurkan diri

A C#m Bm E

11 ulasan:

MelayuSLim berkata...

dh nak kawin...layan lagu cinta la...
ha..ha

legend berkata...

hahahaha..
hai taqie, apa cherita hang kat tg malim?
dengaq cherita nak pi praktikal kat taiping kan?
.. so, selamat datang ke taiping la ye...semoga dapat pengalaman naik maxwell hill dan lepak lake garden sambel main kayak... yeeehaaaaa...

jgn lupa pi zoo taiping sama...

Shima berkata...

hahaha...
few more weeks to go!
chayo chayo!
hang nk hadiah apa nan? hehe

the legend berkata...

hahahaha...
biasalah bang, the big day tu...
tak peronah aku buat wei..

aku dah ada:

1. TV
2. hi-fi
3. dapor
4. tong gas
5. periuk nasik
6. blender
7. mesin basoh
8. iron
9. komputer
10. cerek
11. peti es
12. scanner
13. printer
14. speaker set
14. altec lansing
15. DVD player
16. Honda EX5

tu je la yang aku ada....

aku pon tak tau nak benda apa..
kalau nak bagi, bagi ja apa-apa pasai:

1. Buku The Beatles - Anthology
2. Poster The Beatles
3. vacuum cleaner (dah ada penyumbang)
4. toaster
5. kipas kaki
6. perhiasan lukisan
dan lain2...

Shima berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Shima berkata...

wah..byk bondo dh ada. ni pinggan mangkuk ada ka? brg2 lain dh ada tetiba pinggan mangkuk takda. hehe..msti ada punyalah. itu basic.

Mr. AMieN berkata...

berakhirlah hidup seekor kucin...
tinggal lagi seekor...
anyway, aku bace paper smlm. loga mati dalam keadaan yg tenang sambil mendengar lagu2 nyanyian kumpulan mereka...cool kan?
anyway, lagu allycats tetap menjadi lagu kesukaan aku..peace! makaseeehhhh!!!!

the legend berkata...

itulah amin..

loga dah takda nie, tinggei la si david pulak..
kuchin dah kurang sat la..
memang betui sebab masa dia nak pi dah tu, memang dia dengaq lagu dari album pertama sampai sekarang,

bak org kata.. mati dalam aman.. itu baru rest in peace brother...

the legend berkata...

pinggan mangkok semua tu pon bule jugak.. aku tak kesah pon apa yang org nak bagi.. alhamdulillah..
hehehe.. tak gitu abg aminnye?

Mr. AMieN berkata...

sebut pasal mati dengan aman ni tetiba aku teringatkan kamarul...
bukankah nama manja dia AMAN?

KAMARUL+AMAN=HILANG

legend berkata...

yelah amin,

kamarul + aman = hilang...
aku pon terlupa pasai tu..

harap2 kamarul + aman tak hilang lagi.....hehe