Ahad, Jun 14, 2009

Kapten Ahmad Irfan dah setahun!!!!

Hari nie 14 Jun 2009 genaplah umur Kapten Ahmad Irfan setahun. Alhamdulillah kapten Ahmad sihat dan bertenaga seperti biasa. Orang baru dapat kaki la katakan, apa lagi, pusing satu rumah tak berenti. Dapat naik buaian kat bawah tu lagi la suka, sebab ada budak-budak lain yang main sama.

So, kepada Kapten Ahmad Irfan, pihak Pengurusan Arts.Limited mengucapkan selamat hari jadi dan semoga murah ruzki, bijak selalu, senyum selalu dan happy selalu. Jadilah Kapten Ahmad yang berjasa kepada nusa dan bangsa.

Peace for You. :) Happy besday to you, happy besday to you...

8 ulasan:

mia berkata...

hepi besday ahmad irfan..dah setahun ye..kejap je rasanyer..smg menjadi anak yang soleh..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ berkata...

hepi 1st besday kapten ahmad!!! moga jd anak yg soleh.. pstt bapak kapten ahmad, mana kek nya? bg la km merasa sowang sket..

SSulieana berkata...

shedapnye kek dia....nyum nyum...nk sikit...

mariahafiz berkata...

dah besar dah budak ni.. muka mak la.. sejuk rumahtangga.. hehe

Seri Nuang Shah Alam berkata...

nanti la aku buat kenduri besaran sikit, semalam punya besday tu aku raikan sendiri-sendiri ja...

jangan marah kawan2,

Seri Nuang Shah Alam berkata...

alhamdulillah muka mak dia memang sejuk... tu sebab kapten seorang yang periang dan peramah

Tanpa Nama berkata...

haaa.nan leh la tambah sowang lagi....aznizan, arnieta, amani n aufa..

www.sureyummy.blogspot.com

ismaiza rahim berkata...

wah en nan...dh beshar kapten kt....cm ibunyer....cn anak cina ar...he3.....