Isnin, November 09, 2009

Kapten Ahmad di Subang Jaya


Kapten Ahmad Irfan telah menyertai Troop PM21 ke Subang Jaya pada 8 November 2009 yang lalu. Ini sempena perjumpaan kembali kengkawan lama budak2 PM21 beserta ahli keluarga masing-masing. Walaupun kehadiran tidak ramai, namum ianya membuahkan keputusan untuk mengadakan satu lagi gathering teranchang pada bulan Disember pulak. Ainul Rohayu tekah offer untuk buat BBQ kat rumah dia di Denai Alam.

Oleh itu, aku dah mintak Ayu untuk set tarikh dan bagi almat rumah dia untuk kita serbu nanti. Kepada rakan-raka yang tak dapat datang pada 8 Nov lepas, kali nie kami nak set tarikh dan hangpa kena block tarikh tu untuk kita sama-sama meramaikan program tu nanti. Kasi gamat sikit rumah Ayu.

P/s: Kapten Ahmad memegang Chopstick sebagai persediaan awal untuk mendapat Drum Stick satu hari nanti hehehee

5 ulasan:

Raptor 7 berkata...

adakah kapten ahmad akan menjadi pengetuk drum yg terkemuka suatu masa nanti??? sama2 kita nantikannya...

SSulieana berkata...

cayalah kapten ahmad...

hujan rimba berkata...

ya, itu adalah hobi beliau.. suka ketuk apa yang buleh diketuk termasuk aku dan mak dia... ketuk sambel senyum hehehehehee

Raptor 7 berkata...

hobi ketuk mengetuk dari budak kecil adalah berpunca daripada minat bapa kandungnya sendiri yg mana ianya terbawa-bawa kepada budak di dalam kandungan.

dan hasil kajian para doktor mendapati kuasa ketuk mengetuk ini akan berterusan sehingga budak tersebut dewasa dan kebolehan ini akan menjadi semakin hebat sehebat drummer bernama andy dari kumpulan estraged...

sekian buletin wikipedia.

ketuk drum berkata...

makaseh abg amin.. sesunggohnya abg amin sorang yang bijak dalam mentafsirkan sesuatu makna..

tu pasai aku suka mengomen dalam blog dia.. idea dan akai banyak..