Ahad, Ogos 01, 2010

Kapten on board

Siang tadi yang mana haribulannya adalah 1 Ogos 2010, kapten ahmad telah berjaya menaiki sebuah feri di Putrajaya. Tahniah kapten karna telah diterima menjadi jurumudi feri yang bernama Sebarau itu. Beliau amat berbesar hati karna diberi peluang.

Sebelum itu, kapten dan parentnya menghadiri satu majlis perkahwinan di Taman Botani yang dianjurkan oleh Pengurus Seri Perdana Putrajaya (rumah PM) yang pertama. Itu merupakan majlis persandingan anak bongsunya yang mana telah dihadiri oleh tetamu kehormat iaitu PM Malaysia ke-4 dan isteri.

Ahoy captain... welcome aboard!!!!

8 ulasan:

Melissa Mjb berkata...

wow. kapten ahmad dah mula jalankan tugas lah.

buat sehabis baik!

kapten ahmad berkata...

tima kaseh kak melie..

Raptor 7 berkata...

Captain on board ~ cam kenai ja ayat tu.. kat mana aku dengaq ek? haha

beras mathi faeza berkata...

board of trustees

black board

imam samudera berkata...

hehehehe bukan senang nak dapat peluang bawak kapai nie...

Mr_Rizal berkata...

anak ku tak minat benda2 kapal ni... dia lebih kepada keretapi...

bapa ahmad irfan berkata...

ya, anak aku pon suka jugak keretapi, tapi belom sampai masanya aku dedahkan kat dia...

buat masa skrg, aku ajaq dia ilmu:

1. Kapai
2. Gerek (Basikal)
3. Kola (Bola)
4. lukisan abstrak
5. multimedia grafik
6. Animasi

Raptor 7 berkata...

ilmu EX5 taknak ajor ke yob?