Jumaat, Mei 28, 2010

Trip to Muzium Perak

6 ulasan:

Raptor 7 berkata...

yeah, brader nandre sangat terkenal ngan entri2 yg pendeknya... hehehe

the berkata...

ya, gambaq membawa seribu pengertian dan cherita. hahahahahaha

the berkata...

kalo tulih panjang-panjang pon bukan org nak baca sangat pon, buat pendek-pendek ja, sekarang kan zaman mesej pendek (SMS)...

the berkata...

tengok kat tangan kapten tu, ada AK 47 tu, jangan main-main... tapi aku tak bawak balek shah alam la, nanti kena ketok semua kat umah tu, so, aku tinggei je kat kampong.

Raptor 7 berkata...

AK47 tu yg jenis kluaq bunyi ja, tp peluru tarak kan? hahahha

the berkata...

ada la mesti la ada, kalau tak macam mana mau tembak org..