Isnin, Julai 05, 2010

Begedil @ pegedil

Ini adalah makanan kegemaran aku daaaaa...begedil oh begedil. Sapa yang tak pernah makan? makanan nie akan ku pileh jika aku beli nasik. Tak tau la pasai apa aku suka benda ni, walapon aku makan tetiap hari, namun ianya maseh menjadi pujaan hatiku hahahahaha. Tapi tak lah tetiap hari aku makan pon. Yang tadi tu acah mat labu ja...

8 ulasan:

SSulieana berkata...

eh eh lama x dengor acah mat labu.....mmg mknan kegemaran nandre, tu sebab kawen ngan org jowo....sedappppnyeeeee....maka saye penah menang pertandingan masakan...apa yg mak saye pertaruhkan adalah dgn membuat Begedil....fuh mmg sedap!!!!!

Raptor 7 berkata...

sulie, hang tengok nandre pon dh buat entri pasal makanan..

aku rasa dia terpengaruh dari blog suhana la.. hahahaha

prince of persia berkata...

tu la, suhana punya blog lagi gempak dengah resepi makanan setiap waktu,

aku baru ja kali nie sebab aku nak pi beli pegedil satgi nie hahahahahaahaha

kawen org jawa berkata...

bagus makan benda nie, ianya adalah satu makanan yang campur semua zat zat dalam makanan dari pelbagai sumber...

peter white berkata...

bini aku kalau buat pegedil, mesti aku makan sampai abeh punya la, heheheheehe

Raptor 7 berkata...

apa ni tuan rumah komen lg byk dari tetamu.. lawak2.. hahaha..

giler ahh, nandre update blog ngan 3 entri skaligus.. mmg tarbaekkk!!

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ berkata...

lol lol lol...tahniah en nandre! aduh tetiba rasa nak mkn pegedil gak..sedapnya lama dah tak buat pegedil, tah2 dah x reti hahaha

Raptor 7 berkata...

"acah mat labu jaa..."

eh, bergurau pulak dia.. haha