Khamis, Disember 02, 2004

KEDAH PULUN KEDAH

Kedah pulun kedah, tuuuu dia, jom pi stadium bukit jalail ramai-ramai ari sabtu nie...siapkan baju kuning na...

ok.

11 ulasan:

Shima berkata...

ye kedah pulun kedah!

mariana berkata...

hehehhe, tunang kawe dah frust sobab Sabah dah kalah. hahahah nanti la aku tunggu kelate lak. GOMO KELATE GOMO...

saiful_79 berkata...

Pulun kedah pulun!!!! baru betul...hehehe. Sebagai anak jati kedah aku rasa bangsa coz selepas 10 thn kedah bangkit kembali. Akmal rizal dh kotakan janji dia nk naikkan team kedah dlm tempoh 2 thn slps join team kedah. Tp belum ckp 2 thn dah naik wpun blom menang. At least ader improvement la kan. Syabas kedah, pastikan piala malaysia dibawa berarak keliling kedah. Pasukan lain jgn putus asa try lg next year k.

Pulun kedah pulun,
Sampai putih mata,
Biaq depa gerun,
Piala kita punya

Hidup Kedahhhhhhhhhh.................

the legend berkata...

alamak, kengkawan semua,

pastikan kedah berjaya taun nie, walaupon aku bukan org kedah, tapi aku sokong kedah...caya la geng..kejor yob kejor///hahah..kasi itu singa utara terkolap kaki masuk parit..masa kejaq bola, tu diaaaaaaaaaaaa...

anyway, selamat berjaya kedah, aku kalau ada tiket lebih, aku pi la, kalu dak, aku tgk TV je la...kedah pulun kedah..

eh silap, pulun kedah pulun...tuuuuu diaaaaaaaaaa



"che det kita pi aloq setaq
pi sana naik keta
kita kedah jangan ketaq
singa kenyang tak bule buat apa""

kejor yob kejor...haha

cat berkata...

uwaaaaaaaaaaa....kedah kalah...dah la kalah dengan gol sendiri bertambah la sedih di hati...tapi xpa at least kedah dapat masuk final..

the legend berkata...

alamak, kedah sudah kalah, apa crita..kacau2..pi tgk bola ari tu pon, mmg rasa leceh la, sbb dh kena gol sndiri plak tu..trang2 tgk bola tu masuk...aku siap dok blkg gol la..masa ari sabtu tu...

tapi, mmg bila dh kena gol tu, semangat mcm dh terbang pi merata la..lantak la hangpa.aku nasib baik dpt tiket free...tak la trasa sgt...hehe, aku pi dgn razef sg petani naik moto ja..Min macho pi dgn member dia dan PAK MUKHLIS dan 2 org lagi budal aloq staq naik keta...

tu diaaaaaaaaaaaaaa...

saiful_79 berkata...

Kedah kalahhhhhhh........hampeh btoi, kalu gol cantik xpe gak tp gol sendiri. Apa2 pun dh xde rezeki nk wat camna kan. Game mlm 2 kira ok la kecuali scene gol 2 je x puas ati.
Kedah try lg thn depan
Ni ader pantun dua kerat utk PERLIS

Lu tunggu............:p

saiful_79 berkata...

Kedah kalahhhhhhh........hampeh btoi, kalu gol cantik xpe gak tp gol sendiri. Apa2 pun dh xde rezeki nk wat camna kan. Game mlm 2 kira ok la kecuali scene gol 2 je x puas ati.
Kedah try lg thn depan
Ni ader pantun dua kerat utk PERLIS

Lu tunggu............:p

Shima berkata...

apa la hang Nan...lain kali kalau dh dok belakang gol tu lari la cepat tangkap bola. x kisah hang pemain ka atau spectator. janji bola tu x masuk. hhehhehe....

mariana berkata...

hahahahh, la betoi ke kalah ngan gol sendiri, x sangka la plak, ish... ada kaa.

the legend berkata...

tu la pasai nye, leceh betui la keeper tu...takkan berangan kot, aku rasa dia kena jampi dgn bola tu la, kena lepas sebijik pon jadi la...