Rabu, Julai 20, 2005

Dewa????



Dewa... betui ka depa nie penyokong Israel? telah ku trima banyak email2 dari teman seperjuangan..lihatlah kapda album yang terbharue mereka...

ada sesiapa nak komen...?

12 ulasan:

Sri Cempaka berkata...

Kenapa ngn album baru deme ni???? Mak x nampak apa pun....

Shima berkata...

tu aku xbrani nk komen samada betul atau tak..nnti jd fitnah lak kalau x betul.

Tanpa Nama berkata...

panggei kawan2 lain komen....

ada yang kata depa nie ada masukkan unsur israel sikit la...

Shima berkata...

unsur2 israel dr segi apa tu? nk ikutkn kekdg muzik2 lain or grup dr luar yg kita minat pun mgkin ada terselit unsur2 yg kita xtau asal usulnya. tp mgkin sbb kita cuma sekadar minat,x lebih dr tu.

Sri Cempaka berkata...

Unsur terrorist ke??? Tak nampak lak yg pegang senapang.....

the legend berkata...

hangpa pi kat sini:

http://www.mail-archive.com/ilkom_usu@yahoogroups.com/msg01151.html

nie ada satu sumber yg aku dapat..
pak raja, hang punya lirik+chord tu sat na aku cari....

the legend berkata...

Satu by Dhani and Dewa

AKU INI…ADALAH DIRIMU
CINTA INI…ADALAH CINTAMU
AKU INI…ADALAH DIRIMU
JIWA INI…ADALAH JIWAMU

RINDU INI ADALAH RINDUMU
DARAH INI ADALAH DARAHMU

REFF : TAK…ADA YANG LAIN..SELAIN DIRIMU
YANG SELALU KU PUJA…OUO…
KU…SEBUT NAMAMU
DISETIAP HEMBUSAN NAFASKU
KUSEBUT NAMAMU…
KUSEBUT NAMAMU...

DENGAN TANGANMU…AKU MENYENTUH
DENGAN KAKIMU…AKU BERJALAN
DENGAN MATAMU…KU MEMANDANG
DENGAN TELINGAMU…KU MENDENGAR
DENGAN LIDAHMU…AKU BICARA
DENGAN HATIMU…AKU MERASA

REFF…REFF…REFF…REFF

Shima berkata...

well well well...mgkin ada benarnya juga org ckp tu. tp nape xde org/pihak yg tnya sndiri pd Dewa tu? nk gak tau apa diorg...ngaku ke tak. sbb kalau lirik2 cmni kekdg org blh putar belitkn. so sape peminat Dewa kt sini? korang dh selidik asal-usul Dewa-dewa tu..sbb slalunya kalau artis msti ada biodata ke apa ke. mcm shima ni bkn peminat Dewa, jauh sekali nk mengenali mereka :)

Tanpa Nama berkata...

aku peminat dewa 19...

dulu si ari lasso tu penyanyi dia...kan la nie dia dah solo...

tadak sapa yang nak konsesnt la pasai nie...yg penting muzik dewa trus berkembang maju...

hangpa tgk la kat cover album yang lepas2 nie...

Tanpa Nama berkata...

tu la dia...
tapi lagu dewa memang power beb... memang exklusif...

susah nak lawan kalau kat malaya nie...

Sri Cempaka berkata...

Fuhhhhh!!!! Ari Lasso....tu "ganteng" tu.......

Tanpa Nama berkata...

ada setengah org kata depa ni pejuang freemason. Tgk kat album dia mungkin ada lambang2 freemason.