Selasa, September 16, 2008

Hari Malaysia -- 16 September 1963

Kepada semua Rakyat Malaysia,


"Selamat Hari Malaysia"

9 ulasan:

ya-ummi berkata...

Yey.. Selamat Hari Malaysia :)
Tapi tulah, kita tak dapat banyak pendedahankan pasal ni.. melainkan anda seorang yang suka membaca

mrs hafiz berkata...

xde cuti ke?? patut cuti kan?
hmm xpe esok nuzul quran kita skali la..

Mister Amien berkata...

selamat hari malaysia papa nan...

hari perak bila plak? ate boleh kome menguchapkan selamat pade deme....

Sue@MamaMaryam berkata...

hari malaysia = besday sy !!!!

Nandre The Legend berkata...

yeah, selamat hari tanah melayu...
aku memang suka hari malaysia nie... hidup malaysia.

aku akan balek kampong pada 29 september yang akan datang nie.

kepada org yang keroje kat selangoq, selamat berchotie lah.. kami yang kat wilayah persekutuan nie memang kena keroje le. hahahaha

Mr_Rizal berkata...

Hari Malaysia ni aaa yang di uar2 kan parti pembangkang kononnya nak tukar independent day Malaysia ke 16 sept...!! tak faham ku...!!

Pemimpin2 dalam Malaysia ni dah makin tak tentu hala dah...!!

juragan budiman berkata...

tu la dia, sekarang nie keadaan dah tak tentu hala, pemimpin dah macham hilang punca untuk mentadbir negara.

apa akan jadi dengan Malaysia nie?
pak lah dah tukaq portfolio.

kita tengom apa akan keputusannya nanti.

juragan budiman berkata...

tu la dia, sekarang nie keadaan dah tak tentu hala, pemimpin dah macham hilang punca untuk mentadbir negara.

apa akan jadi dengan Malaysia nie?
pak lah dah tukaq portfolio.

kita tengok apa akan keputusannya nanti.

Sue@MamaMaryam berkata...

re: km x p tarawih la en nandre...solat magrib jek..pastu makan, makan, & makan, pastu mkn lagik..muahahaha